يکشنبه ۲۷ آبان
پرستویی ام که پرواز را از یاد برده ام شعری از علی چکاو(شایراد)
از دفتر چکاوک نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۳۶ شماره ثبت ۸۹۸۸۶
بازدید : ۴۵۰ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر علی چکاو(شایراد)
آخرین اشعار ناب علی چکاو(شایراد)
|
پرستوییم که کوچ را از یاد برده ام
باتوام ای طنین زیبایی
من نوایی اَم که زیبایی را از یاد برده ام
زیبایی را نشانم میدهی؟
نشانم میدهی عاشق شدن را؟
اول عاشق خود شدن..
بعد عاشق توشدن را؟؟
یکباره همسفرم باش تا نهایتش
من تا اخرین لحظه میمانم
هرکه هرچه گفت بگذار پایه جهالتش
بی نیازم تنها نیاز خداست آری
اما من پرستوییم که کوچ را از یاد برده ام
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم | |
|
سلام خیلی ممنون | |
|
سپاسگزارم | |
|
تشکر از شما چشمانتان زیبا میبینند | |
|
سلام و تشکر❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید