سه شنبه ۱۵ آبان
دوباره شعری از مهرداد خالدی
از دفتر فریاد کلمات نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ۱۴:۰۵ شماره ثبت ۸۹۷۶۹
بازدید : ۳۸۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مهرداد خالدی
|
تاج خاطرات را دوباره
بر سر تب دارم می نهم
به امید گم شدن حرارت
در سرمای تاریک شب
با مهر آسمان درونم
به تلخی دردناکی می سوزم
میان نوازش های لطیف باد
همراه برگ های رقصان
در قطره های گرم متحرک
با ساز خنیاگران شاخ دار
همراه سوسوی ساکت چراغ
زیر سایه ستارگان می رقصم
شکوفه های دلتنگی را دوباره
با چشمانی لرزان می بویم
شعله بی صدای بوسه هایم را
در آب بیدادگر فراق، خاموش می کنم
وزیر چهره مه گرفته مهتاب ، دوباره
با شبنم های گرم ، هم مسیر می شوم
|
نقدها و نظرات
|
بزرگوار، از توجهتان سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید