پنجشنبه ۲۴ آبان
آغوش دلبرانه ها شعری از حامد صمیمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ ۱۳:۱۶ شماره ثبت ۸۹۷۶۶
بازدید : ۲۵۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب حامد صمیمی
|
از چشمان تو
لبخند میشود
شکوفه های نوبهار
آنگاه
که میخورد گره
آرمان سبزه ها
به خیال آرزو
مینوازد شور
مژه های پیوسته به خط
با طنین رخساره ی باد
چون میشکند
از دریا
قطعه ای از حلقه ی موج
به هوای تو
اوج آسمان
میکشد نفس
به نفس های تو میزند نفس
بوسه بر خنده ی صبح
میشود شعر
هر واژه ی گل
مینشیند با خاک
میرقصد با باد
همخوان نیایش
به هوای انگیزه ی پاک
میرقصد و میرقصد
با بوسه ی زادروز شقایق ها
گام بر گامِ
گذر خاطره ها،
همره باران های بی سبب
در آغوش دلبرانه ها
به یاد بوی ماه مهر،
میسراید عاشقانه ها
|
نقدها و نظرات
|
درودها زیبا نگاه شماست سپاسگزارم | |
|
با سلام خدمت دوست و برادر عزیزم نظر لطف شماست خیلی ممنونم | |
|
درود خانم جلیلی بزرگوار زیبا نگاه شماست سپاسگزارم پایدار باشید | |
|
درود خانم حقیقی ارجمند سپاس از حسن نظر شما سلامت باشید | |
|
سلام جناب فتحی عزیز زیبا نگاه شماست سپاسگزارم | |
|
درود بر شما سپاسگزارم نظر لطفتونه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشما
قلمتون مانا