دوشنبه ۵ آذر
اسیر چشم جادو شعری از قربانعلی فتحی (تختی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۶:۵۰ شماره ثبت ۸۸۸۰۶
بازدید : ۴۴۸ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر قربانعلی فتحی (تختی)
آخرین اشعار ناب قربانعلی فتحی (تختی)
|
دلم دیوانه ی روی توگشته
اسیر ان چشم جادوی توگشته
قرار وطاقت او رفته ازدست
بسی شبگرد در کوی تو گشته
ندانم من که با این دل چه سازم
تمام اینه اش روی تو گشته
به دیدش تو همان لیلای عشقی
که انقدر زارو مجنونه تو گشته
بیا و این دل مارا تو مشکن
نماز ازکعبه اش سوی توگشته
به دنیایش ندارد عشق دیگر
که دراین دشت اهویش تو گشته
فتحی..تختی..
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض اد ب حناب ناظمی بزرگوار بسیار ممنونماز لطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام برشما شاعر گرامی .بویری .خزان. بزرگوار بسیار ممنونم ازلطف ونظریه محترمتان نظرتان زیبااست سلامت باشید و سرافراز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
جسارتادر مصرع دوم "آن" اضافی نیست؟
و گاهی مصاریع بعدی روان بنظر نمی رسند