شنبه ۳ آذر
بانــــــــــــــــــــــــــو شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۱۳ شماره ثبت ۸۸۳۸۳
بازدید : ۳۵۱ | نظرات : ۲۶
|
|
رخِ خوبت بدامم کرد بانو
غم عالم بنامم کرد بانو
بهار سبزو پاییزم کجایی
که دل تنگی تمامم کرد بانو
رخم چون صبح روشن بود اما
فراقت تیـــــره شامم کرد بانو
همین نامهربانی هایت افسوس
عجب زهری به جامم کرد بانو
زمستان از فراقت آمد افسوس
چه برفی بارِ بامم کرد با نو
شکریک عمربنشاندم به کامت
غمـــــت تلخی بکامم کرد بانو
|
نقدها و نظرات
|
بس بگفتی از دل و از دلبری وعا شقی نغمه سر کن نغمه ها از نو بگو بار دگر ..................................................... سلام بانوی ادب وهنر کم پیدایی هر جایی در پناه خداوند بمانی روشن کردی صفحه ناقابفم را با نو | |
|
شاعر بانوی عزیز به هم چنین نعمت سلامی وجود نصیب شما باشه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.