سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        محبوب نهان

        شعری از

        علیرضا یادگاری

        از دفتر بوی شب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۲۷ شماره ثبت ۸۸۳۶۰
          بازدید : ۲۳۶   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علیرضا یادگاری

        وقتی که درشب ناگهان ، روی تو پیدا میشود
        قلب زمین و آسمان ، یکباره شیدا میشود
        وقتی بگویم درعیان ، از عشق محبوب نهان
        خجلت زده ازعشق من ، شیرین و لیلا میشود
        وقتی که با یاد تو من ، دل را به دریا میزنم
        دل غرشی سر میدهد ، چشمم چو دریا میشود
        با هر نگاهم بر رُخَت ، بر آن رخ مه پاره ات
        افزون نمیگویم ولی ، دردل چه غوغا میشود
        برتر ز نور خلقتت ، خلقی ندارد کردگار
        تنها خدا در انتها ، با نورت همتا میشود
        معشوقه ترسم درجهان ، دور از تو دیوانه شوم
        جانم فدایت گر رَوی ، دل غرق سودا میشود
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۳
        غزلی ناب و زیباست
        دستمریزاد خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۵۱
        قلمتون سبز
        پایدارواستوارباشید
        شاعر بزرگوار
        درود درود درود
        خندانک خندانک خندانک
        فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
        چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۲۶
        درود از شما بزرگوار
        غزلی ناب خواندم پر از مهر
        قلمتان هماره مانا ادیب و شاعر گرامی
        🌷🌷🌷
        فریبا غضنفری  (آرام)
        چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۵
        عاشقانه ای شیرین است
        درودتان 🌹🌹🌹
        امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
        چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۵۳
        خندانک خندانک
        محمد قنبرپور(مازیار)
        جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۴۳
        فزون نمیگویم ولی ، دردل چه غوغا میشود
        برتر ز نور خلقتت ، خلقی ندارد کردگار
        چقدر لذت بردم خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        علیرضا یادگاری
        پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ۱۹:۴۴
        سلام دوستان
        از همه‌تون ممنونم خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0