شنبه ۳ آذر
پیدات کرده ام شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۴۲ شماره ثبت ۸۸۱۳۶
بازدید : ۵۶۳ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
در پشت نقابی از خنده
گریه کرد چشمانم
برای تو که فریاد زدی خودت را در من
گریه کردم وقتی
تلاقی من و تو
عشق بود
و
بلد نبودم عاشقی
هیچ نمی دانستم از عشق
تا که افتاد بر تو نگاه نامحرم باد
طوفان را دیدم
و فریادی که در گوشش می پیچید
کجا میبری با خود حضرت بارانم؟
آن مرد خراسانم؟
چشمان من گریه کرد
در امتدا مسیری نامعلوم
که جز سنگ و صخره اش هیچ نمی دیدی
و گمشده ای در باد
به نام "تو"
دیگر باید صلح کنم با دلتنگی
کار من شده است شعر
تو برای شعر گفتن چقدر خوبی
باید شعر بگویم از تو
و از آن احساس اندوهگینم
که بسته دخیل به ضریح تنهایی
باید پیدات کنم در غزل ها
باید از واژها
بگیرم نشانت را
با تو خلوتی عاشقانه دارم من
گناه چرا؟
وقتی دیوان شعرهایت را با وضو می خوانم
من در غزل هایم به تو محرم شده ام....
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد گرانقدر و مهربانم | |
|
درود بر استاد گرانقدرم جناب اخباری بزرگوار | |
|
سپاس از همراهی همیشگی شما استاد استکی بزرگوارم | |
|
درود بر جناب صمدی ادیب. بله درست می فرمائید این قصه همچنان دنباله دار بود ولیکن تمام سعی ام رو کردم تا کوتاه بنویسم واقعا دیگه راهی نداشت. | |
|
سپاس برادر ادیبم جناب شاهین | |
|
سپاس جناب کاظمی بزرگوار | |
|
درود و سپاس برادر ادیب و ارزشمندم | |
|
سپاس بانو خزان عزیزم. مهربونیت ستودنی هست | |
|
سپاس جناب صالحی بزرگوار | |
|
سلام جناب محمدی گرانقدرم. بر شما هم مبارک | |
|
درود جناب قنبر پور نازنین. زیبایی در نگاهتان هست... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آوای دلتون شاد