جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
آخرین اشعار ناب محمدرضاجعفرزاده(بینوا)
|
نگاهِ گرم تو هر صبح و شام یار من است
.
کویر کوچک آغوش تو دیار من است
.
.
مدام ، دست تو در دست من اگر باشد
.
زمانه یکسره در دست اختیار من است
.
.
همیشه علت هر آفتاب ، تاریکیست
.
سیاهموی تو خورشیدِ روزگار من است
.
.
خروش موجِ "فزایندهروحِ" لبهایت
.
ازآنِ خشکیِ لبهای روزهدار من است
.
.
گواهِ نیمی از ایمان من شدی ای عشق
.
کنار من که تو باشی "خدا" کنار من است
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد چشمه بزرگوار 💚🌹 | |
|
ممنونم از بداههی لطیف شما جناب انصاری 💚🌹 | |
|
درود و سپاس فراوان جناب ساریِ عزیز 💚💐🌹
محتاج دعاییم و دعاگوی شماییم صدشکر که در دامنهی لطف خداییم | |
|
زنده باشید بزرگوار 💚 تشکر از توجهتون 🌹🌷 | |
|
متشکرم جناب مشهدی گرامی 💚🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
خدا همیشه هست