جمعه ۲ آذر
فریاد خاموش شعری از سید حسام حسینی ارسنجانی
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ۱۶:۰۸ شماره ثبت ۸۸۰۱۱
بازدید : ۹۲۸ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی
|
اگر فریاد خاموشم دلم لبریز طوفان است
من آن موجم که خشمم خفته در دریای طغیان است
سر از البرز بیرون می برد چشمم به آرامی
در ون سینه ی من انفجاری سخت زندان است
دماوند درونم سربه سر آتشفشان دارد
اگر هر چند عمری شعله هایم سرد و پنهان است
مواظب باش روزی مثل رستم مرد میدانم
که رخشش نیز گویی شیر مرد هر چه میدان است
مهار خشم من سخت است باید فکر خود باشی
چرا که میهنم نامش بلند آوازه
ایران است
(سروده:سید حسام حسینی ارسنجانی )
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون از نگاه زیباتون | |
|
سلام از لطف شما بی نهایت سپاسگزارم | |
|
سلام ممنون از لطف شما تمام لحظه های ناب در انتظار تان باد | |
|
بیکران سپاس از لطف و محبت شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زنده باد ایران