شنبه ۳ آذر
نهایت سبز شعری از عسل اسدیان
از دفتر دلگیری ممتد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ۱۲:۱۷ شماره ثبت ۸۷۷۹۳
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب عسل اسدیان
|
صدای نم نم باران
كرشمه های گل
نیوش خواهم كرد
نغمه ئ خوش بلبل
و نوش بادتان
جام روان فزای عشق
چه سان شده غصه
بهترین جزای عشق
چرا مرا وشما را
به فرش مسكن ،خوش
ملائكش همه مسكن
به عرش وهم سرخوش
وكاش عالم هستی
آن نهایت سبز
میان ما وشما
گسترد رهی بی مرز
تیر99
|
نقدها و نظرات
|
سپاس و درود ممنون که خواندید | |
|
سلام ودرود سپاس از لطف شما دوست ادیب وفاضل | |
|
سپاس از اظهار لطف شما | |
|
درود وسپاس از لطف شما | |
|
درود برشما دوست فرهيخته و بزرگوارم جناب بنائي سپاس از لطف شما پايدار باشيد قلمتان همواره نويسا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید