جمعه ۲ آذر
باز هم غم شعری از علیرضا یادگاری
از دفتر بوی شب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ۲۲:۵۳ شماره ثبت ۸۷۶۷۳
بازدید : ۹۴۹ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب علیرضا یادگاری
|
بازهم غم امدو سر بر من دیوانه زد
باز هم اتش به بستان دل ویرانه زد
بازهم غم امد و ابیات شعرم را ربود
شمع انجم شعله ای برخرمن پروانه زد
باز هم غم امد و دیوان حافظ را گشود
جام می را سرکشید ویک ورق مستانه زد
حافظ از شوق شراب ناز غم بیدارگشت
یک غزل فالی به جای طره ی دردانه زد
ازتمام بیت بیتش خون دل جاری نمود
در دلش فریاد نام شاعری فرزانه زد
از قضا دست قضا باحضرت حافظ نبود
غم قلم برنامه ی ان حافظ فتانه زد
آن سبو کان حافظ دردیکش میخانه داشت
دست رد برسینه ی شیخ غم میخانه زد
حافظ ازغم برحذر گشت ودلش را زنده کرد
اوهم از پس دست رد برسینه غمخانه زد
غم بنالید ومن و حافظ به خوشحالی رحیل
غم به میخانه بشد لب بر لب پیمانه زد
|
نقدها و نظرات
|
سلام اتفاقا خودم با این یک بیت حال میکنم | |
|
سپاس | |
|
بزرگوارید | |
|
ممنون | |
|
تشکرات فراوان نثارتان | |
|
غم غم آورد و دل دلدار ما را فشرد ؟؟؟ ای فدای آن دل غم دار تو عیار ها ... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.