يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر معصومه عرفانی (عرفان )
آخرین اشعار ناب معصومه عرفانی (عرفان )
|
دلا آتش بگیری و بسوزی
چرا عاشق شدی دیوانه رسوا
آتش
من هردم با نوای نینوایی
زنم آتش نیستانی بسوزم
طوفان
دریای اشک من فراتر شد زدریا
طوفان بزن برساحل خونباراین دل
پروانه
منم پروانه ای در گرد آن شمعی که میسوزد
تمام لحظه ها جان میدهم اما نمیمیرم
غزل بانو
غزل بانو ببین دل از برم رفت
تمام هستیم جان از تنم رفت
افسانه
ترک دل کردم نمیدانم کجا رفت این دلم
شهره شهرم منو افسانه ام کرد او چرا ؟
غم
لحظه ها را این دلم در ماتم و غم میبرد
آتشی بر پیکر تقدیر بندازم ببین
فلک
فلک با ما نسازد ما بسازیم
که غم خشت بنای این دل ماست
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود بانوی گرامی.عرفان. بسیا بسیار عالی وزیبا سرودید . موفق بلشید | |
|
سلام فریبا جون ممنونم از شما دختر خوب و مهربون من زنده باشی در پناه حق | |
|
سلام از شما ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید