جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب مهدی فروزنده
|
دلتنگی بهانه خوبی ست
برای در آغوش کشیدن یادت
*****************
وقتی که گیسوانت روی شانه هایت نشسته
آن لحظه که باد آن را به رقصیدن وا میدارد
دیگر من آنجا نیستم
*******************
قلبم برای تو می تپد
با هدفون گوش کن
***************
ما مثل سیگار زود تمام میشویم
پس این همه هیاهو برای چیست
**************
پشت این چرخه طبیعت تو بودی که بر من
اثر ها گذاشتی و من با تو به فرگشت رسیدم
*****************
چگونه سر کنم بی تو
وقتی تمام گذشته ای
مهدی فروزنده
|
نقدها و نظرات
|
سپاس و درود بر شما ❤️🌹❤️🌹🙏 | |
|
سپاسگزارم رفیق جان ❤️🌹❤️🌹🙏 | |
|
سپاسگزارم بانوی محترم 🌹🙏🌹🙏🌹🙏 | |
|
درود بر شما دوست گرامی ❤️🌹❤️🌹🙏 | |
|
درود بر شما چشم رفیق جان ❤️🌹🙏🙏🙏 | |
|
درود بر شما دوست گرامی ❤️🌹❤️🌹❤️🌹🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلبم برای تو می تپد
با هدفون گوش کن
موفق باشید