جمعه ۲ آذر
ناز یاران شعری از علیرضا یادگاری
از دفتر بوی شب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ۰۸:۲۶ شماره ثبت ۸۷۵۹۷
بازدید : ۲۷۹ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب علیرضا یادگاری
|
ناز یاران را کشیدن ز ازل شد کار ما
اما جدایی بیشتر از نازها شد یار ما
خطی از ابروی یارم برکشیدم ای عجب
با همان یک خط ابرو میزند بر تار ما
سینه را بر سینه آن گل فشارم تا که او
حس کند از راه سینه روزگار تار ما
او ز الطافش به ما آرایه ی دوران بداد
اما ندانستم که او خواهد شدن سردار ما
ما سه بودیم و خدا بر ما خدایی میکرد
او به ناز و عشوه آمد پانهاد بر چار ما
شب بکام خودکشید این گریه بی جامه را
مه به ما خندید وشد یکباره سایه سار ما
|
نقدها و نظرات
|
لطف دارید | |
|
لطف دارید | |
|
ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.