aهرگزنرود از یاد
آن دلبرهر جایی هرگزنرود از یاد
وآن شیوه ی رعنایی هرگزنرود از یاد
ازروزازل عشقش آجین شده با دلها
آن مطلق زیبایی هرگز نرود از یاد
از هرم نگاه او چون کوره بسوزددل
واین آتش موسایی،هرگزنرود از یاد
بارفتن جان ودل از من توچه می پرسی
آن باغ تماشایی هرگز نرود از یاد
حلاج انا الحق گفت پس رفت به دار عشق
بادادن دلهایی هرگز نرود از یاد
هرجزء از این هستی چون میل کمالش داد
این میل سویدایی هرگزنرود از یاد
هرحمد که حامدگفت جزحمد رخ او نیست
زین کثرت زیبایی هرگز نرود از یاد
اجزاء جهان سویش گشتند روان ا وشد
مقصد، که به تنهایی هرگز نرود از یاد
ازعهد الستم اودر خاطر ویادم ماند
این مقصدرویایی هرگز نرود از یاد
aهرگزنرود از یاد
آن دلبرهر جایی هرگزنرود از یاد
وآن شیوه ی رعنایی هرگزنرود از یاد
ازروزازل عشقش آجین شده با دلها
آن مطلق زیبایی هرگز نرود از یاد
از هرم نگاه او چون کوره بسوزددل
واین آتش موسایی،هرگزنرود از یاد
بارفتن جان ودل از من توچه می پرسی
آن باغ تماشایی هرگز نرود از یاد
حلاج انا الحق گفت پس رفت به دار عشق
بادادن دلهایی هرگز نرود از یاد
هرجزء از این هستی چون میل کمالش داد
این میل سویدایی هرگزنرود از یاد
هرحمد که حامدگفت جزحمد رخ او نیست
زین کثرت زیبایی هرگز نرود از یاد
اجزاء جهان سویش گشتند روان ا وشد
مقصد، که به تنهایی هرگز نرود از یاد
ازعهد الستم اودر خاطر ویادم ماند
این مقصدرویایی هرگز نرود از یاد