يکشنبه ۲۷ آبان
همزاد بارانی شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ۰۹:۲۹ شماره ثبت ۸۷۴۳۹
بازدید : ۴۹۲ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
همزادِ بارانی
عاشق که باشی روزِ #بارانی قشنگ است
پوشیدنِ پوتین و #بارانی قشنگ است!
با هر قدم پا میگذاری توی #چاله!
پای تو در چالِ #خیابانی قشنگ است!
وقتی که دستت می زند #یخ توی سرما
لرزیدنِ دستِ #زمستانی قشنگ است!
ابرِ نگاهت می شود #همزادِ باران
در #چشمِ تو همزادِ بارانی قشنگ است!
پر می کشی تا کوچه های #خیس و #خالی
آن جا برای بوسِ #پنهانی قشنگ است!
گلبوته ی یادش همیشه #غنچه دارد
در سینه ات نقشِ #گلستانی قشنگ است!
حالا که عشقی در دلت #ریشه دوانده
سر تا به پایت شکلِ گلدانی #قشنگ است!
سر می کشی #تنهایی ات را با سکوتت
عاشق که باشی این پریشانی قشنگ است!
تا #کعبه ی قلبت #حریمِ چشمِ یار است
با کعبه ی چشمش #مسلمانی قشنگ است!
#سمیرا_خوشرو_شبنم
#غزل
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم دختر گلم روح همه ی سفرکردگان آرام و شاد آمین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.