شنبه ۳ آذر
فندک یادگاری شعری از ماهورا وثوقی
از دفتر شعرناب نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲ شماره ثبت ۸۷۳۹۹
بازدید : ۹۳۱ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب ماهورا وثوقی
|
یه شب بارونی ,
یه پنجره باز ,
یه اتاق پر از تنهایی ,
یه آهنگ خاطره ساز ,
یه من خسته ,
یه فندک یادگاری,
یه سیگار روشن ,
یه فردای نامعلوم ....................@ماهورا
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد عزیز و ادیب زیبا نگاهید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.