دوشنبه ۵ آذر
نبات حیات شعری از کیوان محب خسروی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ۲۳:۵۱ شماره ثبت ۸۷۳۱۸
بازدید : ۲۳۲ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر کیوان محب خسروی
آخرین اشعار ناب کیوان محب خسروی
|
لب تو قند و نبات است عزیز
زندگانی و حیات است عزیز
سهم ما را ز لب خویش بده
بوسه ات سهم زکات است عزیز
دل بیتاب به دیدار شما
دو سه روزی است برات است عزیز
شاد و سر زنده و مشتاق دلم
فارغ از فکر ممات است عزیز
عشق تو شهری و پر ناز ولی
دل ما بچه دهات است عزیز
فوت و آبم غزل چشم تو را
که پر از فعل و ادات است عزیز
قد و بالای محراب خیال
نفست عین صلات است عزیز
دوری از من تو ولی یاد شما
باعث امن و ثبات است عزیز
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.