جمعه ۲ آذر
ماه تابان شعری از علیرضا یادگاری
از دفتر بوی شب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ ۰۰:۵۲ شماره ثبت ۸۷۲۷۵
بازدید : ۳۳۳ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب علیرضا یادگاری
|
بی روی جانان مرده ام جانا به جانانم رسان
چشم ترم را بسته ام شاها به شاهانم رسان
حقا که من آشفته ای در تاب موی دلبرم
عمرم بگیر و نیمه شب آن ماه ماهانم رسان
شب با همه افغان خود گِریَم برای حال خود
تا کی جدا باشم از او ، رافع به افغانم رسان
دیشب شب شهرم شها خامش ز نور ماه بود
یارب قسم بر ماه تو آن ماه تابانم رسان
من در دل دریای دل خواهان یارم می روم
گر تو به حالم واقفی آن دُرّ رخشانم رسان
یا رب به دیدار رُخش سر بر بیابان مینهم
باشد به سامانم رسم یارب به سامانم رسان
|
نقدها و نظرات
|
یک سلام و هزار درود خدمت حضور گرمتان ممنون از سراسر لطف سرشارتان | |
|
ممنون و سپاسگزار شما | |
|
سلام و صد سلام بر مهربانو شعلهی ادبتان شراره کشیده و آتش وجودتان شعلهور کرده شمع دل وجودیِ همهی عاشقان را ممنون مهربانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود دستمریزاد