يکشنبه ۴ آذر
آغوش گرمت شعری از روح الله اسدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۸۷۱۴۶
بازدید : ۳۹۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب روح الله اسدی
|
شب که شد آغوشِ گرمت را تمنا می کنم
راز هایِ عاشقی را با تو نجوا می کنم
زندگی با شوق ِ وصلت لذتی دارد مَپرس
چون رِسم ، از لَعلِ لب هایت تقاضا می کنم
می کند شلیک بر من نازِ چشمانت ولی
عاقبت دانم که قلبت را مُهیا می کنم
من کویری خشک گشتم با غَمت حالا ببین
رقصِ گیسویِ تورا درقلب شب جا می کنم
آسمانْ بی نور در شب ها کُند فریاد که
قرصِ ماهت را نبَر دارم تماشا می کنم
ساحِلی سازم که مرواریدِ آن از یادِ تو
واندَران ساحل شبی من جشن برپا می کنم
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ودرود مهربانو قدردان مهرتان هستم سپاس ها | |
|
سلام ودرود بزرگمهر مهرتان راسپاس | |
|
سلام ودرود سپاس مند مهرشماهستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.