يکشنبه ۲۷ آبان
دخترونه شعری از سعیداعظامی
از دفتر سبدی باشعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ ۰۱:۲۶ شماره ثبت ۸۶۹۷۶
بازدید : ۳۲۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب سعیداعظامی
|
زلف در زلف چون کمند گیسو پگاه
نگار تا سحر در نسیم صبا زد نگاه
گلشن از رویای مینو تاافق میگفت
بهارباتبسم،چون شکوفه زدپریماه
سارا زشاخه طوبی،میخواند آتنا
رهاخسته ازصحرا،سایه زدمهسا
یگانه با هیما،تا نگرید آذر وآيدا
آوا ز ساغر طلبید،تمنا بوئيد گلسا
نیلو و نوا زشادی همتا شریکند
ای بسا چون عسل ز دندان دنیا
کژال چون غزل پروین میخواند
فروغ به ترنم،به کوثردادفریماه
سوگند نه،اما صدف با من است
ساحل با پریسا، ترمه برلب دریا
بیتا با روی خوش.ترنم با دل من
ترانه با پریسا،تارابوسه زدشیما
نیکو وشیوا چشم برمهگل دارند
اندکی صونا بر دل افرا زد مینا
سوفیابه نیکویی برودنام دختر
هانیا چون گلنارشبنم زده دیماه
تقدیم به دختران طلایی سرزمينم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.