جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهرداد صالحی گل افشانی (مهراوی)
آخرین اشعار ناب مهرداد صالحی گل افشانی (مهراوی)
|
زیبایی،
از نگاه من،نگاه توست
|
نقدها و نظرات
|
سلامت باشید بزرگوار | |
|
سپاس | |
|
زیبا قلب شماست عزیز دلی 💐♥️ | |
|
نفرمایید در محضر اساتید تلمذ میکنم 💐🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.