ما طنین انقلاب بهمنیم
رهروان آن امام اطهریم
گر همه در یک مسیری
پا نهیم
دست همدیگر به دست
هم دهیم
قطره آبیم که بر سنگی
زنیم
سنگ هر ناممکنی را
میشکنیم
گر هوای جیب همدیگر وزیم
در غم دنیای همدیگر بسیم
در لوای نور رحمت گر وزیم
در نگاه بیکسان ما را کسیم
گول ظاهر گر بزارد
هر نسیم
ما دعایی در نماز
هر خسیم
ما دمای انقلاب
اعظمیم
گوش ظالم را به دندان
میکَنیم
گر همه در یک شبی دانا شویم
چرخ عالم را زظلمشمیشکنیم
گر نگاه حق در آن دریا شدیم
دُلدِلی در زلف لیلا می شویم
ما مسیر راهبان مکتبیم
قصهی آن گفتههای رهبریم
یار مظلومان چشمای تَریم
دردهای سینههای بیسَریم
ما نوید انقلاب اصغریم
تیر طفل بغضهای اکبریم
ما سفیر نالههای هر شبیم
آه مظلومی ز هر اشک سَریم
**********
ما همان درد غزلهای اصیلیم
مرد آن روز ' در این کوچهی ایلیم
ما همان دندان و مشک آن عزیزیم
دست بیدست نگاه آن لب خشک
شهیدیم
ما مثلهای همان قصهی پیریم
دل مجنون و نگاههای اسیریم
ما همان ساقی بیباده و سوزیم
که جهان را همه شب دغدغه سوزیم
ما همان آیهی در شور ظهوریم
تشنهی خفتهی در خواب حضوریم
ما همان گفتهی تقدیر نزولیم
شمع خودسوز در آن باغ شعوریم
ما همان قدرت در سُور شکوهیم
نَفَسحق که دمد ما همه در چاپ
ظهوریم
آروین خرداد ۹۹
بسیار زیبا و حماسی بود
دستمریزاد