شنبه ۳ آذر
دخترانگی شعری برای رومینا شعری از مرضیه حسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ ۲۱:۴۹ شماره ثبت ۸۵۸۹۵
بازدید : ۱۰۰۲ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب مرضیه حسینی
|
پدر!
درو کن
نه آن نهال چهارده ساله ی نحیف
که علف های هرز پیرامون اش
آنها سزاوارشان
داس است
پدر!
کاش درو می کردی
علف های هرزِ زمین ات
تا خشکیده نمی شد
ریشه ام در خاک
پدر!
من از تاریکی می ترسم
روشَنا را نشانم ده
دخترت خواب است
می فهمی؟
بپوشان ظرافت هایش
بپوشان پیش از آنکه نگاهی آلوده دخترانگی اش را نشانه بگیرد
پدر!
بپوشان
پیش از آن که صدای پِچ پِچ ها
گوش شهر را پُر کند
پدر!
روشَنا را نشانم ده
سالیان مدیدیست
پیامبری آمد
از کنار خانه هامان گذر کرد
تا بگوید
دیگر دختران زنده به گور نمی شوند
کاش پیامبر بود
می دید
چگونه آرزوهایم زنده به گور شد
وقتی زیر خروارها خاک مدفون شدم
|
نقدها و نظرات
|
یک جهان تشکر استاد اخباری بزرگوارم... ممنون که هستین | |
|
سپاس استاد گرانقدرم | |
|
سپاس بانو فتحی عزیزم... | |
|
سپاس برادر گرانقدرم | |
|
سپاس استاد دهقانی گران مهر... تشکر از همراهی تان... | |
|
درود بر جناب راجی بزرگوار... | |
|
درود بیکران بر استاد سلیمانی گرانقدرم.. خوشحالم از همراهی تان | |
|
سپاس بانو خزان عزیزم...خوشحالم که همراهم هستید | |
|
درودها بر برادر درویش شاعر گرانقدر | |
|
سپاس از بانو مهدیس عزیزم.. بودن تان برایم ارزشمند است | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موفق باشید