جمعه ۲ آذر
تمنای وصال شعری از محمد عرفان خانی
از دفتر عندلیب نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۰۴ شماره ثبت ۸۵۷۲۶
بازدید : ۵۳۲ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر محمد عرفان خانی
آخرین اشعار ناب محمد عرفان خانی
|
((دلم فریاد میخواهد ولی در انزوای خویش
چه بی آزار با دیوار نجوا میكند هر شب ))
عذابم ميدهد در روز این غم ها، نبودن ها
ببین این قلب در سینه چه غوغا میکند هر شب
تو گفتی ترک کن ، کردم ولی سیگار دستم را
به جای دستِ پر مهرِ تو گرما میدهد هر شب
تمام روز حالم خوب لیکن گاهِ تاریکی
سحاب چشمهایم غرق باران میشود هر شب
ز دل فریاد ها سرداده ام بهرت ، برای خویش
ز قلب سنگ پژواکی تقاضا میکند هر شب
بیا ای یار نزدیکم و پایان ده به شب هایم
که دل تنها تو را از حق، تمنا میکند هر شب
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود
دستمریزاد