يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر دانیال شریفی ( دادار تکست )
آخرین اشعار ناب دانیال شریفی ( دادار تکست )
|
منم اون پسَرَکِ عاشق و دلباخته ی تو
دلِ من لرزید و شد، تنگ، از نبودِ تو...
دلِ من خونه ی غم
غم شده
همخونه ی من...
قلبم شده اینجا مالِ تو
جسمم مالِ تو...
کنارم باش و ببین پَر زدنم برای تو...
تو ببین و تو بدون که یارمی
تو باشو ببین همیشه در کنارمی...
دلِ من تنگ شده واست
بیقرارم بیقرار...
سرِ تو جنگ شده اینجا
عقل و منطق به کنار...
خوبیات زیاده واسم بدیامو بیخیال...
عشقِ تو گُر میگیره توی تنم
همه چیم پای تو یار...
چی بگم که خسته ام
آره دلشکسته ام...
چی بگم که عاشقم
به تو من دلبسته ام...
دلِ من بندِ تو شد
سَر بندِ تو شد...
همیشه هواتو داشت
ولی حالا همین دلم
خُمار و داغونِ تو شد...
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از لطفتون بزرگوار🌹🙏 | |
|
درود بر شما تشکر از نگاهِ زیباتون🌹🙏 | |
|
سپاس از لطفتون🙏🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و عاشقانه بود
دستمریزاد