دوشنبه ۵ آذر
رمضان ماه رحمت شعری از قربانعلی فتحی (تختی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۷:۲۵ شماره ثبت ۸۵۵۴۸
بازدید : ۳۸۰ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر قربانعلی فتحی (تختی)
آخرین اشعار ناب قربانعلی فتحی (تختی)
|
رمضان ماه رحمت شدشهادت یاعلی
عالمی شدنوحه گراندرعزایت یاعلی
تووسی وجانشین اخرین پیغمبری
لطف حق باشدبسی اندرلغایت یاعلی
ماه رحمت بودوان شاه شجاع
شب دران مهراب مسجددرعبادت یاعلی
ناکسی روبه صفت اندرخفاشمشیرزد
زانکه توبودی بسی غرق عبادت یاعلی
ای بسالعنت به ابن ملجم ملعون باد
کان روبه صفتضربه زداندرخفایت یاعلی
ان سیه بختان فاسدناتون بودن بسی
کی توانستندباتوجنگ وغارت یاعلی
یاعلی ایسرورازادگان راه حق
افتخاراست دین ودنیارازنامت یاعلی
زاین شهادت قلب دنیای شکست
کی تواندیافت چون توزین عبارت یاعلی
جان فدای نام نیکوی توباد
فتحی ناچیز باشد خاک پایت یاعلی
فتحی,.تختی
|
نقدها و نظرات
|
سلام استادبزرگوار ممنونم ازلطف جنابعالی سپاس گزارم , | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
در وصف شاه مردان عالم حضرت علی علیه السلام