جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمود گندم کار وحید
آخرین اشعار ناب محمود گندم کار وحید
|
زورق عشق〰♥
ای سیه چشم، به مهتاب نگر
جلوه ی روی تو پیداست هنوز
بلم کوچک عشق من و تو
بر لب ساحل دریاست هنوز
دل بی تاب و غریبم همه شب
به امید تو و فرداست هنوز
خاطراتی که بجا مانده زتو
بی تو در میکده برجاست هنوز
دل که آشفته ی گیسوی تو بود
در فراقت به تمناست هنوز
ز وصالت چه بگویم که کنون
چشم من خانه ی غمهاست هنوز
در غروب غم و پاییز دلم
جسم و جانم تک و تنهاست هنوز
سروده شده در👤
9 آذر سال 77✒
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد..از بذل توجهتان کمال تشکر..تقدیمی ها سروده ها ی بعد از ازدواج جهت تقدیم به همسرم در دفتر آتش عشق گرد آوری شده اند اما این اشعار مربوط به یک یا دو دهه قبل تر و در دفتر آتشکده خیال ثبت شده اند و عموما یک عشق خیالی هستند و نماد خارجی ندارند. | |
|
درود استاد عزیز تشکر از محبت شما بنده نوازی فرمودید خرم و خوش باشید | |
|
سلام و عرض تشکر از حسن توجهتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست
با تقدیمی ها همخوانی ندارد؟