دوشنبه ۵ آذر
محبت شعری از قربانعلی فتحی (تختی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۵:۱۳ شماره ثبت ۸۵۴۹۸
بازدید : ۵۳۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر قربانعلی فتحی (تختی)
آخرین اشعار ناب قربانعلی فتحی (تختی)
|
محبت بود مهر و کار ثواب
که هرکس ندارد به دان ارتکاب
محبت در دوستی باز کرد
درونش ندارد حساب و کتاب
محبت اگر چه به دشمن کنی
بر ان است که روزی بیارد حساب
محبت تورا بس عزیزت کند
به نزد کسانت بسی بی حساب
محبت نباشد به سن و به سال
توانی کنی توبه عهد شباب
محبت تورا سرفرازت کند
به نزد خداوند وروز حساب
محبت تواناترت می کند
به هنگام مشکل که دارد نقاب
محبت درون ذات هر ادمی است
که هرکس بخواهد شود دست یاب
تو فتحی چه زیبا به پنداشتی
که تخم محبت توان کشت ویاب
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنونم جناب استاد خیلی ممنونم ازلطف بزرگواری شما | |
|
سلام بابنده است استاد بزرگوار نورچشمی بزرگوار شما نظرلطف دارید خیلی ممنونم درودو سپاس. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و آموزنده بود
با دوستان مروت با دشمنان مدارا