دوشنبه ۵ آذر
طریق مردانگی شعری از ایمان شاد
از دفتر بازیچه تقدیر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۴۷ شماره ثبت ۸۵۴۷۰
بازدید : ۳۴۱ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب ایمان شاد
|
خانه غیرت مردانه چو خالیست، خرابش نکنید
چشم مرد تشنه به آب است، سرابش نکنید
.
دست های پدر از جرم عدالت زخم است
دل او خوش به همین آخر ماه است،عذابش نکنید
.
نقشه ها می کشد این گردش ایام برای من و تو
نقش لبخند در این دایره مَرد است،بر آبش نکنید
.
این تن ما اگر از شدت فقر عریان شد حرفی نیست
خواهشا یک دل ویران شده را کشف حجابش نکنید
.
ساقیِ میکده سر خوش به لب و سینی و جام است ولی
درِ میخانه اگر بسته شده، قطع شرابش نکنید
.
در خیابان جرم مستی ضربه شلاق بود اما خب
بگذارید دمی خوش باشد زهر به کامش نکنید
.
جان فروشی گرچه سخت است ولی فرصت جبران دارد
آبرو چیز کمی نیست، حراجش نکنید
.
باز هم آخر این شعر رسید و قلم از عشق نوشت
دل عاشق شده حیف است، جوابش نکنید
ایمان شاد
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف شما استاد | |
|
سپاس گزارم استاد بزرگوار | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس فراوان از شما شاعر خوش ذوق | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس فراوان | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس از شما | |
|
بزگوارید سپاس گزارم | |
|
سپاس گزارم از شما | |
|
سپاس فراوان استاد بزرگوار ممنونم از توجه شما | |
|
سپاس گزارم | |
|
سپاس گزارم از شما | |
|
سپاس فراوان متشکرم | |
|
بسیار سپاس گزارم از محبت شما | |
|
سپاس از شما لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
دستمریزاد