دوشنبه ۵ آذر
مخور غصه شعری از قربانعلی فتحی (تختی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۸۵۳۸۵
بازدید : ۴۷۰ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر قربانعلی فتحی (تختی)
آخرین اشعار ناب قربانعلی فتحی (تختی)
|
مخور غصه
مخور غصه که این غمها سراید
دوباره روزگاری بهتراید
بزودی مهدی موعوداید
غبارغم ازاین دلها زداید
اگرچه مدتی این چرخ گردون
به کام مانگشت وقتش سراید
دل افسرده هارامژدهی ده
بزودی غصه وغمها سراید
اگرخورشید پشت ابرمانده
صبوری کن بوقتش ان براید
توکل برخداداریم وامید
سروروشادی بردلهافزاید
خداوندانجات ازتوبراید
توکاری کن که سختیها سراید
ایا فتحی توبس امیدواری
بودکه محنت وغم هاسراید
فتحی(تختی)
|
نقدها و نظرات
|
سلام برشما استاد عزیز بزرکوار خیلی ممنونم که این حقیررا مورد مورد لطفتان قرار داده ای ممنون, | |
|
سلام ممنونم شاعرواستاد بزرگوار نظرلطف شمااست سپسگزارم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
در وصف انتظار
یا مهدی ادرکنی