چهارشنبه ۱۶ آبان
|
آخرین اشعار ناب پژمان بازرگان
|
#دلنوشته_اهورایی
#
وقتی که قلبی خانهٔ ما نیست
رفتـن ، واجـبـــ استـــ
وقتی دلی ، دلدادهٔ ما نیست
رفتـن ، واجـبـــ استـــ
آن جا که فـردا مقصد ما بود
ماندن سـاده بـود
وقتی مسیری رو به فردا نیست
رفتـن ، واجـبـــ استـــ
آن جا که رؤیاها حقیقت داشت
مانـدن ، عاشقـی استـــ
وقتی حقیقت ، شکل رؤیا نیست
رفتـن ، واجـبـــ استـــ
آن جا که از عشقت نشانی بود
مـانـدم بی نشـان
وقتی نشان عشق پیدا نیست
رفتـن ، واجـبـــ استـــ
آن جا کـه خانه پُر ز رؤیا بود
دنیـایم شـُـدی
وقتـی که دنیا خانـهٔ ما نیست
رفتـن ، واجـبـــ استـــ
آن جا که حرفی از دل ما هست
ماندن دلبـری استـــ
وقتی که حرف ماندن ما نیست
رفتـن ، واجـبـــ استـــ
پــژمــان/اردیبهشت ماه۹۹
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.