سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        پاک بودم

        شعری از

        مصطفی حامی (حامی)

        از دفتر اشعار و نوشته های مصطفی حامی نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۲۹ شماره ثبت ۸۴۹۰۴
          بازدید : ۱۲۶۶   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مصطفی حامی (حامی)

        مصطفی حامی
        گریه می کردم و این شهر به من می خندید
        آسمان گریه کنان بغض مرا می فهمید...
        عشق ما همدم تنهایی این مرد نشد
        سوختم عاقبت اما چایی سرد نشد...
        هر که را درک نکردند چرا دار زدند؟
        حکم اعدام مرا بی صفتان جار زدند
        پاک بودم که مرا هرزه خطابم کردند 
        زنده بودم که مرا مرده حسابم کردند
        مثل حلاج،غم انگیز به من سنگ زدند 
        روی اخبار غم انگیز چرا رنگ زدند؟
        پای این عشق سرانجام فدا خواهم شد
        پای این سجده سرانجام قضا خواهم شد...
         
        شعر از مصطفی حامی
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        رامینه خوشنام
        دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۵۵
        عالیع🎀
        علی اصغر اقتداری (حرمان)
        سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        علیرضا بنایی
        سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۴۰
        سلام و درود بر شاعر گرامی
        احسنت ،بسیار عالی خندانک
        دانیال رجحانی
        سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۲۹
        درو فراوان بر شما شاعر گرانقدر خندانک خندانک
        قلم ات پایدار خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمد علی سلیمانی مقدم
        سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۲۹
        درود بر شما
        خندانک خندانک خندانک
        جلیل میاحی
        چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۳:۰۸
        درود بیکران بر شاعر و ادیب و فرزانه جناب حامی عزیز 🌹🌹
        بسیار زیبا و عاااالی بود
        احسنت بر شما و قلم توانای شما
        پیروز باشید 🙏🌹
        لیلا امریاس(پریسا)
        پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۱:۲۷
        بسیار زیبا
        لذت بردم از خواندن این شعر دلم می خواست باز ادامه داشت
        درود بر شما
        خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0