جمعه ۲۵ آبان
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
@اشعار پریسکه ۱۷ / ۱۸
پریسکه ۱۹/ ۲۰ / ۲۱ / ۲۲.
❆ خیال تو:
من و شعر هر شب
با خیال تو مشغولیم.
❆ بهارِ آغوشت:
پاییز بیاید یا زمستان!
من در آغوش تو
همیشه فصل بهارم
❆ زندگی:
بخند و بگو "دوستم داری"!
این جملهٔ ناچیز
برای من
به معنای زندگی ست.
❆ دیدار:
دلتنگ دیدن توام
چراغی بیفروز
به دیداری.
❆ اعتراف:
اصلا اهل این حرف ها نیستم
که با نبودنت،
کنار بیایم.
❆ لرزش:
به وقت دیدار
می لرزد
گسل عمیق قلبم
حتی با یک ریشتر!.
❆ عاشقانه:
عاشقانه بگو:
"دوستت دارم"
طوری که
تن شعرهایم بلرزد!
❆ عشق پایکوبی می کند:
تو به من مینگری
من، تو را می پایم
و در این خلوت خوش
عشق پایکوبی میکند.
❆ بیخیالی:
همچو یک دیوار فرو افتاده
به سرم
هوای هیچ پنجره ای نیست...
❆ نامهربانی:
فریاد جانا
نه مهربانی های مرا
انتهایی است
و نه بی مهری های تو!.
❆کوچ خنده:
ناله ها است در من
جای آواز
از لبم کوچ کرده اند
خنده هایم.
❆ خدایا:
خدایا!!!
چگونه،
با تنها بودن هایت
کنار می آیی!؟
❆ هوس سیب:
باغ آغوشت را
نشانم بده
هوس سیب خوردنی دارد دلم!.
❆ غریق:
غرق ام
در امواج دریای نبودنت
چون «ماهی»،
صیدم کن از آب های هجران...
❆ کجا بیابمت؟!
زمین
که نیافتمت!
کجای آسمان
پیدایت کنم؟!
❆ تو نان میخواهی و من عشق:
تو نان می خواهی
و من عشق!
تو گاه و بی گاه
و من برای همیشه.
❆ خنجر تزویر:
گلوی عشق را بریده اند!
روزگاری است دور
که تیز است
خنجر تزویر.
❆ نشستن:
صندلی ما دو نفر خالی است!
تو دلِ نشستن نداری
و من،
دلیلِ نشستن.
❆ نوستالوژی:
نوستالوژی غمگینی ست
رفتن تو
فوران دلتنگی
در اضطراب شهری سیمانی
❆ مزرعهٔ خاطراتمان:
مزرعهٔ خاطراتمان را
آبیاری می کنم
گاه و بی گاه
با اشک و آه.
❆ یادِ تو:
گرچه نیستی
اما،
یاد تو
تمام تاریخ مرا پر کرده است.
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنونم | |
|
درود استاد سپاستان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.