پنجشنبه ۱ آذر
مثل سابق شعری از رامین مهبودی
از دفتر حرف دل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۸۴۰۸۴
بازدید : ۴۱۰ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب رامین مهبودی
|
همین روزها
دوباره همه چیز عادی می شود
همه چیز می شود عین سابق
تو آمدی
حال هوا بهتر شد
باران دلش باریدن گرفت
بهار از هرسال بهارتر شده است
و من قدر خودم را بیشتر دانستم
هرچند کمی با خودم غریبه شده ام
و تورا بیشتر می بینم
گاه ترساندی ام
گاه هم اشکم را درآوردی
تو که بروی
من به آفتاب دل می بندم
با خودم گپ می زنم و
صبحانه ی دونفره می خورم
مادرم را به آغوش می کشم و می بوسم
در نبود تو می خندم
دوباره همه چیز عادی می شود
همه چیز می شود عین سابق
برو
با همه خوبیها و بدیهایت برو
به خانه ات برگرد
دلتنگت نخواهم شد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.