چهارشنبه ۱۶ آبان
حذر از عشق شعری از وحید کیاپور( تنها)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ۰۰:۱۸ شماره ثبت ۸۴۰۰۷
بازدید : ۲۳۵ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر وحید کیاپور( تنها)
آخرین اشعار ناب وحید کیاپور( تنها)
|
مُهلکی مهلِک تر از تیغ جفایش نیست نیست
نازکی نازک تر از بند وفایش نیست نیست
مرهم وتیمار و بالینی برایم هست هست
انکه او مرهم نهد زخم قَفایم ، نیست نیست
"دل" که با عشقش بیارامد ، به واقع بود بود
"دل به این دیوانگی" وفق مرادش نیست نیست !
با نِگه مخموره ام کرد و دل ازما برد برد
غافل از این بوده ام خَمّارِِ واثِق نیست نیست
در پیِ نامحرمان پیمان زِ یادش رفت رفت
این جفا مذمومْ در قانون عشقش نیست نیست
ای که این مرثیه را خوانی تو اینک ، گوشْ گوشْ
عاشقی بر غمزه و اطوار دلبر نیست نیست
تا که از نامردمی آه از نهادت رَست رَست
برحذر از عاشقی ! عهدو وفایی نیست نیست
وحید کیاپور (تنها)
|
نقدها و نظرات
|
سپاس ازشما استاد چشمه عزیز .بنده نوازی می فرمایید. | |
|
استاد انصاری بزرگ شاگردی شما افتخار بنده است .اگرلیاقتش باشد | |
|
سپاس بیکران .. هرکه دردش بیش شعرش بیشتر .. درود برشما و ممنون از تاییدات شما . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.