جمعه ۲ آذر
مریم های زرد شعری از مریم نصیری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۸۴۰۰۴
بازدید : ۲۹۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب مریم نصیری
|
سبز ماندی در بهاری که به خود باران ندید کوه افتاده کسی حسن تو را آسان ندید
کل دریا جا شده در عمق چشمانت ولی پیش رویت ساحل آرامشم طوفان ندید
چون عصای دست پیرت بغض هایت را شکست رو برویت آیینه دیگر لب خندان ندید
سایه ات همپای هرچه آشنا شد پس چرا غیر خنجر سایه ات یک سایه از اینان ندید
در کنارت شانه خالی کرده هر کس از وفا تو گذشتی بار دیگر از تو جز احسان ندید
صبر کردی راستی صبرت پدر پایان نداشت؟ زخم خوردی از خودی زخمت به خود درمان ندید
ماه افتاده به روی آب دریایی ولی هیچ طوفانی تو را در خواب هم ویران ندید
تقدیم به پدرمهربانم
مریم نصیری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مبارک ابوی گرامی باشد