جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
سرود میلاد امام زمان عج
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
----------------------
بادا مبارک ،بادا مبارک ،میلاد مهدی ،بادا مبارک(2)
---------------------
شب نیمه ی ماه شعبون
میخونه قناری غزل خون
دلامون پر از عشقه امشب
که لیلی می خونه ز مجنون
شب شب سوره
پر از سروره
عالم هستی
مملو ز نوره(2)
عید سعیده
کسی ندیده
نیمه شعبون
مهدی رسیده(2)
---------------------
آ سمون پر شد از ماه و ستاره
مژده میدن ملائک باز بهاره
آ خرین حلقه ی پاک امامت
وارث شمشیر ذوالفقار ه
کف بزنید کف
با شور و شعف
سرزده امشب
دُرّ در صدف(2)
منجی خاتم
بارون نم نم
می باره امشب
درون عالم (2)
-----------------------------
فرش راهش کنید شهپر جبریل
هوا خوار تواند تمام این ایل
آسمون می باره امشب ستاره
الهی که دشمن تو بشه ذلیل
به تو اسیرم
من سر به زیرم
یا حجة الله
تویی امیرم(2)
عطر گل یاس
خدای احساس
داری علاقه
به عمو عباس(2)
------------------------
بادا مبارک ، بادا مبارک،میلاد مهدی ،بادا مبارک(2)
------------------------
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.