پنجشنبه ۱۷ آبان
هجوم حال خوب شعری از نیلوفراسفندیاری
از دفتر لیلی خاموش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۲۴ شماره ثبت ۸۳۸۴۷
بازدید : ۵۶۴ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر نیلوفراسفندیاری
آخرین اشعار ناب نیلوفراسفندیاری
|
هجوم حال خوب با بهار در شیراز
طنین واژه های ناب ، دلنشین ، پرراز
کنون که سرکشیده دل ز جام فروردین
روا مباد انده یا گلایه ای ناساز
چه سرخوشم ز هوایی که در برم جاریست
نسیم میکشاندم به عالم اعجاز
به شوق مینشینم و ز شور میخوانم
غزل به درگه حافظ ، عزیز عاشق ساز
ز رنگ و بوم زندگی نشانه می گیرم
ز رنگ سبز نو شدن ، ز آبیش پرواز
و باز میستانم از زمانه سهمم را
بهار شهر راز ، عاشقانه ی طناز
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.