جمعه ۲ آذر
جان دادن ِ فوج ِ طبیبان شعری از اکرم بهرامچی
از دفتر سرزمین کاوه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ۰۲:۳۷ شماره ثبت ۸۳۷۶۹
بازدید : ۳۹۷ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب اکرم بهرامچی
|
مانده ست پرهاي كبوتر هاي زخمی
در لا به لاي متن ِ سنگرهاي زخمی
درد است و زخم و بغض مردم تا لب مرگ
درهم شده پرواز ِ پيكر هاي زخمي
دنیا جدال بي ترحم ، خون و فریاد
منظومه اي از بغض ِ حنجرهای زخمی
در سرزمین کاوه ها ، ایران ِ آزاد
فرياد بر ميخيزد از سرهاي زخمي
از يك جدال نابرابر حرف ها داشت
مرگ ِ پرستاران ِ باورهای زخمي
ایران ، قلاويزان ِ اجساد پیاپی
تب ریخت بر سرو و صنوبرهای زخمی
فرياد مادر..... اشك هاي خواهران .... داغ
مانده ست برقلب برادرهای زخمی
جان دادن ِ فوج طبیبان در بهاران
خون ريختن در شط ِ بسترهای زخمی
متن وصيت نامه هاشان هست بی شک
در لا به لاي متن ِ دفتر هاي زخمي
اي نسل هاي مانده در ايران ِ آزاد
اي نسل هاي مانده از پرهاي زخمي
هم ذات بارانید ، مثل چشمه ساران
چون چشمه اي در شط ِ كوثرهاي زخمي
حالا بخوان بر دوش ما مانده ست امروز
پرواز تا اوج ِ كبوترهاي زخمی
اکرم بهرامچی
|
نقدها و نظرات
|
سلام استاد گرامی بسیار سپاسگزارم از حضور خوب شما | |
|
سلام خانم جلیلی عزیز و گرامی همیشه شما محبت دارید حضورتون دفترم رو روشن میکنه سپاسگزارم | |
|
سلام آقای اسماعیلی گرامی شما لطف دارید حضور سبز شما به این دفتر طراوت میده سپاسگزارم | |
|
سلام آقای انصاری گرامی از عنایت شما سپاسگزارم | |
|
سلام آقای انصاری دزفولی گرامی از عنایت و توجه شما بسیار سپاسگزارم | |
|
سلام آقای نوری گرامی از لطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام آقای صادقی گرامی از لطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام آقای هاشمی گرامی ازمحبت شما سپاسگزارم | |
|
سلام آقای زارع عزیز و گرامی بسیار سپاسگزارم شما لطف دارید حضور خوب شما باعث رونق این اشعاره از محبت شما سپاسگزارم | |
|
سلام خانم طولابی عزیز و گرامی از لطف شما سپاسگزارم بی شک نگاه شما زیباست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و شورانگیز
در وصف مدافعان سلامت
دستمریزاد