يکشنبه ۴ آذر
غزل بوی خدا شعری از حنظله ربانی
از دفتر حدیث دل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ۲۱:۵۴ شماره ثبت ۸۳۵۷۱
بازدید : ۶۶۴ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب حنظله ربانی
|
فدای پاکی عشق کبوترانه ی تو
بهار می وزد از سمت آشیانه ی تو
شده ست ثانیه هامان پر از لطافت گل
پر از طنین بهاران ، پر از ترانه ی تو
چقدر مخزن الأسرار می چکد از تو
چقدر بوی خدا می دهد خزانه ی تو
اگر چه حرکت تو بی صدا و بی سیماست
ولی پیام تو گویاست از رسانه ی تو
ببین زمانه ی بی عشق را به خود آورد
چه کرده معجزه ی سخت تازیانه ی تو ؟!
هزار حاتم طایی مرید مکتب توست
هزار بار فدای دل یگانه ی تو
تمام بیت به بیتم نثار مقدم تو
« کرم نما و فرودآ که خانه ، خانه ی تو ... »
حنظله ربانی
|
|
نقدها و نظرات
|
متوجه نشدم ؟ واضح تر اگه میشه ؟ | |
|
ممنونم بزرگوار استفاده کردیم اینو اگر خدا قبول کنه برای روح بلند حاج قاسم بود | |
|
ممنونم بزرگوار اینو اگر خدا قبول کنه برای روح بلند حاج قاسم بود | |
|
ممنونم ایمان جان | |
|
سپاس | |
|
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کبوتر تازیانه دارد؟