سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        فصل بهار

        شعری از

        رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

        از دفتر نغمه های ساقی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ۱۱:۰۳ شماره ثبت ۸۳۵۰۲
          بازدید : ۴۴۰   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

        فصل بهار
        شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
        -----------------
        سال جدید فصل بهار شکوفه سازه
        عطر گلها پیچیده تو هوای تازه
        شادی و شور به پا شده با گل لبخند
        غزل داره میخونه هر کی دل میبازه
        صدای طبل شادی و شور بهاره
        عید اومده دلم داره بهش می نازه 
        عاشقیِ شعر تو غزل لیلی و مجنون
        هر عاشقی توی دلش سوز و گدازه
        فصل بهار اومده با سوسن و سنبل
        ازاون راهی که دوره و خیلی درازه
        دعای وقت سال نو محول الحال
        دلم میگه حالا وقت راز و نیازه
        یاد خدا و دستگیری از ضعیفان
        عید اومده درهای رحمت حالا بازه
        بهار اومد نگار اومد شکوفه و گل
        بهارفصل زندگیِ پر رمز و رازه
        ------------------------------
        شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۱۸
        بهاریه زیبایی است خندانک خندانک
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ۰۶:۱۵
        درود استاد گرامی
        هرچند بهارمان زمستانی شد
        هرچند خزان پیچید در قلبمان
        اما باز هم امید داریم برای پایان خزان زدگی سرسبزترین فصل زیبا
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵
        درود برشما خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0