يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر فروغ حاجیان(فروغ)
آخرین اشعار ناب فروغ حاجیان(فروغ)
|
تو را در سر دارم
مثل نوری که عبور می کند از کوهستان
یا پرتو خورشید
که صبحگاه از لا به لای درختان
سلام می کند
تو را در سر دارم
چو انورهای خوش ذات درون سینه
قفل و مهر شده
همانند چشمان شهلای آهویی که خمیده شده روی تکه سنگ شوری
تو را می خواهم در سر داشته باشم
درون سینه با تکرار نامفهوم واژگانی که می خیزد از پرده شوم تنهایی
تو را در سر دارم
همچو رنگین کمان پر فروغ گم شده پشت کوه های
مشرق
که می جوید نگاهی
با همه سادگی می ایستد به امید فردایی
تو را در سر دارم
مانند قطرات باران عاصی بر دل کوچه های کودکی
همان قدر شیرین ، همان قدر دلنشین
تو را در سر دارم
پررنگ تر از آبی دریا ، بیا و ببین که در سر دارم
تو را می جویم
هر لحظه تا کسی هست
تا نفس در سینه ، تا عهد های گمشده لا به لای
آدم های بر باد رفته
تو را در سر دارم
به امید بودن ، تا وصال.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.