شنبه ۳ آذر
شهر قلب شعری از علیرضا مسیحادم
از دفتر فصل آخر زمین نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۰۰:۰۱ شماره ثبت ۸۳۳۱۸
بازدید : ۲۵۷ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب علیرضا مسیحادم
|
🌹
بیا به بزرگ ترین شهر این دیار برویم
و بزرگ ترین عبادت گاه آنجا را بیابیم
و بزرگ ترین دعا را جاری سازیم
بیا به دشتی دور برویم
آنجا که اقاقی ها و چلچله ها منتظر هستند
و با آنها صحبتی کنیم از جان
تا اولین غنچه ای که دیدند نام جان را یاد بدهند
و با جان بزرگ شود و قلب خود را وسیع کند
آن گاه با دل و جان دست یکدیگر بگیریم
و با دست ها پلی بزنیم به قلب ها ...
که تمام شهر ها ، عبادت گاه ها و غنچه ها در قلب های ماست ...
آری بزرگ ترین امکان قلب هایمان هستند ...
#علیرضا_مسیحادم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.