پنجشنبه ۸ آذر
درخانهبمانیاران شعری از ابراهیم آروین
از دفتر گیتارسکوت نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ۱۷:۴۲ شماره ثبت ۸۳۱۹۶
بازدید : ۳۰۲ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم آروین
|
دردَماز درد است یاران
نیست خوبان را دوا
گرچه من باهر زبانی باز میگویم، نگاه
کس به جای دیگران ، خود نپردازد بها
برترین کار حفظ جان است عاقلان
گر ز نسلی، اِنس بخواهد خود بقا
آروینفروردین۹۸
|
|
نقدها و نظرات
|
سلامودرود
ممنونازنگاه زیبایتون
زیبانگاهید استاداستکی
تندرستباشید | |
|
درودبانویگرانقدر
ممنون ازنگاهوهمراهتون
شادباشیدوسربلند | |
|
درودهااستادعزیزوگرامی
ممنونازنگاهپرمهرتان
ماناباشیدبهمهر | |
|
درودهااستادبزرگوار
ممنونازلطفتون
ماناباشیدوسلامت | |
|
بسیارسپاسگزارماستادارجمند | |
|
درودهااستادارجمند
بسیارممنونوسپاسازنگاهتان
سلامتوتندرستباشید | |
|
درودهااستادبزرگوار
ازهمراهیهمیشگیتانبسیارسپاسگزارم
ماناباشیدوسلامت | |
|
درودهااستادارجمندممنونوسپاس | |
|
سلامودروداستادارجمند
سپاسازنگاهتانماناباشیدوسلامت | |
|
ممنونوسپاساستادارجمندماناباشیدبهمهر | |
|
درودهابانویزیبااندیش
سپاسازنگاهتان
ماناباشید | |
|
درودبانویادیب
ازنگاهپرمهرتانسپاسگزارم
ماناباشیدبهمهر | |
|
درودبانویزیبانگار
سپاسازنگاه.پرمهرتان
ماناباشیدبهمهر | |
|
دروداستادبزرگوار
سپاسازمهرنگاهتان
سلامتوتندرستباشید | |
|
سلاماستادارجمند
ممنون وسپاسازنگاهتان
زندهباشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.