دوشنبه ۲۸ آبان
پیام شعری از دنیا امیری
از دفتر رشمه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ۲۰:۴۲ شماره ثبت ۸۲۹۹۶
بازدید : ۶۲۲ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب دنیا امیری
|
رفتم
و پیامی به درخت آویختم
به سر شاخه عشق،وفا آویختم
به سر شاخه نعمت،گدا آویختم
به سر شاخه تنهایی،خدا آویختم
پیامی به درخت آویختم
رفتم
تا ته باغ خدا
عارفان را دیدم
میوه می خوردند
میوه شیرین دانایی.
در باغ خدا
همه چیز آرام بود،زیبا بود
و خدا بود
در نفس های گیاهان جاری
در هیاهوی چمن های نیایش.
رفتم
تا خیابان عدم
آینه ها خالی
خانه ها غرق سکوت
قلب ها خاکستری
نفس های من از هیچ،سرشار.
رفتم
تخم رویا در سرم کاشتم
درد هایم را به دار آویختم
مهر خدا، به گردنم آویختم
رفتم،و پیامی به دلم آویختم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سال نو مبارک