جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر ابراهیم حاج محمدی
آخرین اشعار ناب ابراهیم حاج محمدی
|
دیدار گشت غدقن و بوس و کنار هم
شکر خدا که هست میسّر فرار هم
ای شیخ چون که آمدی از قم به شهر من
معذورم از رفاقت تو، شرمسار هم
وقتی لگد به بخت خودت می زنی، لگد
باید زند به بخت تو پروردگار هم
دستی دگر کسی نکشد بر سرت به مهر
از دامنت کسی نتکاند غبار هم
ای دل بشارتی دهمت می حلال شد
شیخ است از این به بعد خودش میگسار هم
دی شیخ خواب دید جهنم فقط لولوست
با ماست سوی میکده او رهسپار هم
باز است راه عالم برزخ به روی خلق
بسته ست راه شهر ری و گرمسار هم
در دخمه های خود بتمرگید، مردمان
شد بسته چون که گردنه ی المنار، هم
رد شد بدون واهمه ویروس بد عُنُق
از کوچه ی فرشته ی شب زنده دار هم
((یا رب گناه اهل جهان را به ما ببخش))
اما نکن تو بر کرونامان دچار هم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار بجا و زیبا بود
دستمریزاد
عید مبعث مبارک