ارابهی زمان
باز ارابهی تودههای دود زمان
به راه افتاد.
باز شعارهای مکدّر نومیدی
روز از نو نوروزی کهنه از نو. . .
و روزمرگی بیش از حدّ
طعم تلخ تریاک .
باز شمارش لحظههای نبرد نیرنگ
با معرفت.
ببینید چگونه به لطف مولا ،
عارف،
قطب و بزرگمان
بر روی زمین نیرنگ مغلوب میشود .
در سر پیچهای تاریخ قدیم
باید مراقب مهرههای سرباز زندگی بود .
شعارزدگی بس نیست ؟
سر پیچ سبقت مگیر جانا مگر دیوانهای .
هیچکس توان توقف ارابهی روان زمان را ندارد .
افتادگان چرخ گردون
در آرزو و رؤیای برخاستن ،
خود را به خواب میزنند
اما . . .
فرشتهی سپید پوش فصول
با انبوهی از کریستالهای تشعشع
یکبار دیگر از پیشمان رفت
و ما به دنبال او. . . .
من دقیقاً میدانم که چه قدر از من مانده است.
یک تاریخ موهوم و از حال نزارم بیزارم .
نیمقرن زمان برای زخم اثنیعشریام تکرار شد
و جوهرهی وجودی رواننویسم ،
عفونیتر از پارسال ،
کی وعدههای قسم به قلم برآورده میشود ؟
و کی لقمههای پراکندهی مائدهی نون
از سماء به کام گرسنهمان
خواهد نشست ؟
ارابهی زمان به شدت در حرکت است
و ما به دنبال قطار زمان باید
خفاشها را پس بزنیم ،
اما نمیدانم . . .
اما نمیدانم . . .
نمیدانم . . .
چرا چرخ زندگی ما
چهارگوش است؟
باقر رمزی باصر
¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
….happy new year….
…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*…*
¸.•*´¨*•. ¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•🌺
سلام!
سال نو مبارک!
امید که سالی سرشار از سرزندگی؛ سرافرازی و سلامتی پیش روی داشته باشید!
بهارانتان شاد!🌺