خوش آمدي دل آمدي پر رنگ بر ما آمدي
عشق آمدي صبح آمدي دل تنگ بر ما آمدي
نو آمدي اي صبح من با آيه بر ما آمدي
سر آمدي اي نور من با ناله بر ما آمدي
فوق سحر با رهروان در اين افق بر آمدي
شوق سفر با انجمان بر اين تپق در آمدي
رويم نسيم پر بهار با باد اطهر آمدي
سويم رحيم پر نوا با ضاد اخضر آمدي
اين جبرئيل آمد نوا بر ما به چوگان آمدي
اين صور عشق آمد دوا بر ما به كوهان آمدي
اي خالق و ذوالعرش من با من دمي دم آمدي
اي صاحب هر انجمن با من سري سر آمدي
نور نهار است و جلال ، شمس جهان را آمدي
طور كمال است و حلال ، لمس نهان را آمدي
سنگ از لحد برهان ما از جسم و جانم آمدي
چنگ ار جهد قرآن ما از اسم و نامم آمدي
نامه گشودن روي ما از قرن و سالم آمدي
جامه دريدن سوي ما از شرم و عارم آمدي
هردم دمي آيد مرا نام تو را جان آمدي
هردم نمي آيد مرا كام تو با آن آمدي
آن از دمم هر سر سرم جان نهانم آمدي
آن از سرم هر دم نهم كان جهانم آمدي
سال و سراي نو بهار با بوي انگور آمدي
تاك و نواي تو بهار با روي مغمور آمدي
احوال و حالم در نهان سر توي بر من آمدي
تو آمدي با هر نهان در توي بر من آمدي
هر آمدي سر آمدي اي راوي اما آمدي
بر ما مدي بر آمدي اي نامي اما آمدي
عیدتان پیشاپیش مبارک