يکشنبه ۴ آذر
هوازی عشق شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۱۳ شماره ثبت ۸۲۴۸۲
بازدید : ۳۱۱ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
دمی بی هوایت
نمیتوان زیست
آلودهام من
به نفسهایت
در قرنطینهی آغوش
تنگ بفشارم
اپیدمیِ حادیست
واگیرِ تندِ لبهایت
مزمن به آن
دچارم کن
دست از تو نمیشویَم
تا بوسههای داغت
از تن و جانم
عیادت میکند
تب از پهلوی تو بگیرم
کفایت میکند
چشم و چراغم!
اسفندها دود شد
دلم روشن است
می دانم که بهار
از حنجرهی تو
سرایت میکند
🌿🌸
✒#مینا_یارعلیزاده
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد گرانقدر گوارای نگاه سپاس از مهر حضورتان | |
|
درود برشما گرانمهر گوارای نگاه سپاس از حضورتان | |
|
سلام و درود استاد گرانقدر سپاس از لطف حضورتان گوارای نگاه،، سبز بمانید | |
|
درود بر شما گرامی شاعر نوش نگاه پرمهرتان سپاسگزارم | |
|
درود و مهر شاعر گرامی سپاس از حضور سبزتان گوارای نگاه | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.